Welcome bitches!

Men tjenare!! hahahah fett ful..
Först och främst vill jag presentera er för min blogg..som i princip kommer att handla om vad JAG tycker är okej eller icke okej. Det kommer liksom handla om vad just jag tycker och tänker, och ingen annan. Det här kommer vara min plats där jag kommer skriva pricis vad jag vill.
Kom ihåg att alla kommentarer som kommer att rulla in kommer inte påverka mig eller någon annan just för att era kommentarer inte heller kommer ändra på mina personliga åsikter.
Det kommer handla om bl.a allt från händelser som händer mig i vardagen till vad jag t.ex tycker om Lady Gagas ''meat dress''. Jag kan säga redan nu att det där är det fulaste och mest töntiga sak jag någonsin sätt en människa göra för att få uppmärksamhet... Så Lady Gaga jag säger bara en sak X på dig och din fula köttdräkt.
Nu förstår ni på ett ungefär vad min blogg kommer gå ut på.
En annan sak är att min identitet kommer att hållas hemlig under hela bloggens gång.
Hoppas ni kommer hänga med ett tag iallafall!
Kisses dear blogreaders.
Usch, har nog aldrig sett något så fult och motbjudande som detta, på håret och fötterna också!!(!) fyfan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0