so sorry readers but shcool is important

Hallooo!
Vill först och främst be om ursekt för den dåliga uppdatetringen..
Gillar inte bortförklaringar men har faktiskt haft så mycket att göra och mycket fullt upp.
Det rör sig om skolan och mina betyg, har fått kämpa med prov och inlämningar de senaste dagarna.
Har också varit på semester så har liksom haft dubbelt så mycket att göra än de andra eleverna.
Men som tur är allt inlämnat och klart, betygen är även redan satta så allt är helt klart i princip.
Har även varit på gränsen till att sänka mig i ett par betyg vilket gjorde mig mer motiverad att kämpa de senaste dagarna.
Asså skolan begraver mig levande om man säger så hahah.
Men jag lovar att från och med nu och hela jullovet kommer ni få läsa skitsnack att ni mår illa!! Näära hoppas inte..
Vad har ni för er och hur går det med era betyg??
Puss på rumpan så länge

hahah tycker bilden platsar perfektoo !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0