Moi

Här kommer lite svar om mig:
Namn:-
Ålder:-
Favorit färg:Rosa
Dröm destination:Maldiverna eller New York
Favorit/lyckonummer:8
Älskar mest:Mig själv hahah
Favorit tvserie:Jersey Shore & Jackass
Favorit lag:Hala Madrid!!! ;D
Favorit fotbollsspelare:Cristiano Ronaldo, Ikker Casillias, och typ hela Real..höhöh
Gillar mest att göra:Resa och kritisera allt och alla
Favorit film:Alla Beatdown filmerna <3
Favorit mat:Älskar thailänskt
Favorit dryck:vatten och COLA
Vilken mobil:Mammas gammla Sony E
Favorit artist: Oj! men älskar MJ mest sen Drake, Lil wayne och Timberlake osv..
Favorit plats: Skolan ;)
Betyg:Funkar väl..
Viktigast:Göra som jag vill
Vara blek eller brun:kan faktiskt tycka båda är snyggt
Relationsstatus: Singel <3
Favorit plagg:mjukis kläder är det skönaste jag vet
Tunnelbana eller buss:Usch! hatar buss
Hatar mest: Orkar inte rabbla
Mest använda ord:tönt alt dö
Favorit låt: hahahah palla
Negativa sidor: envis som en tjur och är inte en speciellt öppen person
Positiva sidor:står alltid för det jag tycker och är ärlig..lite för heheheh
Mobilnummer: No stalk
Snyggaste tjejen på jorden: Angelina Jolie
Snyggaste killen på jorde:Leonardo DiCaprio & Cristiano Ronalado
Speciella framtidsplaner:Flytta härifrån ett tag
Betyder mest:min kära mor
Betyder minst:någon jag inte känner hahah
Fulaste människa:beror helt på personligen



Hoppas det fick er att ett steg närmare mig:)
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0