Fail

hej..
Mår skit seriöst..Real förlorade med 1-3 igår..asså I can't take this anymore..
Vill bra åka till Madrid och trösta mina stackars små Madrid pluttar...Älskar Real och att se de förlora är inte den bästa känslan.
Men jag kommer alltid ha förtroende för de oavsett hur mycket de kommer gå under, för i mina ögon har de alltid varit bäst och det kommer de alltid att vara. Jag tror på er.
Jag är med er och kommer alltid att vara med er, i vinst och förlust <3
Annars händer väl inte så mycket förutom att jag har typ två uppsatser att skriva..och att jag hatar Barca mer än vanligt nu framöver..
Asså mår skit just nu och + börjar skolan imårgon igen..
Hahah det här börjar kännas som en fotbollsblogg..men det är det inte..tänker så mycket på det eftersom att jag är den största Madrid Hulligalen hahah..
Latero
Hahahah wtf.. var tvungen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0